Països Catalans
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Petades a snich

3 participantes

Ir abajo

Petades a snich Empty Petades a snich

Missatge por snich 9/3/2013, 03:58

Obro nou fil per les petades que em puguin fer de més del 20%. Espero només penjar aquesta perquè la veritat esque fan molt mal.

Explicació, la meva flota sempre havia dormit a casa, amb la protecció del meu bunker, que tot i no ser impenetrable, produïa moltíssimes perdues a un possible atacant fent així molt poc rentable el fet de atacar-me.

Iniciant aquesta guerra i una mica nerviós per si durant la nit m'atacaven, vaig voler fer fleet, i vaig tirar la majoria de la meva flota a desplegar a un altre planeta, on no tenia massa defensa, però amb la intenció de retirar abans de arribar en aquest.
Em truquen uns amics, sortim una estona, (jo tranquil perque només tenia la feina fàcil de abans de les 2 de la nit retirar els dos ''desplegars'' que tenia volant), cervesa, cervesa, crevesa, creseva, vresca .... Encara sort que vaig recordar de retirar un dels ''desplegars'', que encara no se com ho vaig fer XD Pero mala sort de retirar el que tenia menys naus Sad

Aqui teniu la destrossa de una nit nefasta:

Spoiler:

Spoiler:
snich
snich

Nombre de missatges : 178
Data d'inscripció : 26/01/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Petades a snich Empty Re: Petades a snich

Missatge por snich 9/3/2013, 03:59

A I NO, NO M'HA SORTIT LLUNA!!!! pale Evil or Very Mad Sad
snich
snich

Nombre de missatges : 178
Data d'inscripció : 26/01/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Petades a snich Empty Re: Petades a snich

Missatge por CJXV 9/3/2013, 05:58

Et dic al mateix que al Sesion! A recuperar-se, a aixecar el cap i a donar guerra! Aixo no es res company!!!!!

GO CAT GOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
CJXV
CJXV

Nombre de missatges : 215
Data d'inscripció : 26/01/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Petades a snich Empty Re: Petades a snich

Missatge por Glaedr 9/3/2013, 06:58

Quina mala sort, snich!!! Ànims i a recuperar-se, que encara queda molt per fer! Very Happy

Tot i la mola flota que ha enviat, no arriba al 100% de renta! Aquestes EDLM fan mal!
Glaedr
Glaedr
Admin

Nombre de missatges : 450
Data d'inscripció : 05/10/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Petades a snich Empty Re: Petades a snich

Missatge por snich 9/3/2013, 13:42

Mal, molt mal, tot i el que em sap més greu es baixar altre cop dels 1.000.000 punts Sad
snich
snich

Nombre de missatges : 178
Data d'inscripció : 26/01/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Petades a snich Empty Re: Petades a snich

Missatge por snich 6/6/2013, 22:31

Mira tu, no soc una persona de fer fleet, i aquest cop m'han tornat a pillar Sad . Desde començament de mes que em dedicava a fer EDLM, i la veritat que tot i esforçar-me una mica més en arribar a l'hora, doncs res, veient el meu historial, és veia a venir jajaja

Aqui la teniu,, a, i la ironia de la petada, després de que el total de les meves EDLM perdudes ja sumi unes 50, es que sóc "señor de las estrellas" scratch

Spoiler:
snich
snich

Nombre de missatges : 178
Data d'inscripció : 26/01/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Petades a snich Empty Re: Petades a snich

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum